ΚΩΛΟΝΑΚΙ- Μέχρι σήμερα στη χώρα μας γνωρίζουμε πολύ λίγο τους τρομοκράτες και, δυστυχώς, μαθαίνουμε συνήθως για τον Επαγγελματία Τρομοκράτη και όχι για τον Ανθρωπο. Το επάγγελμα αυτό είναι σκληρό και απαιτεί το ίδιο σκληρούς ανθρώπους αλλά έχουν κι αυτοί την ευαίσθητη πλευρά τους. Για να αναδείξουμε αυτό το κομμάτι του αρχηγού της Σέχτας επικοινωνήσαμε με τη γυναίκα του και συζητήσαμε μαζί της.

Δεν τη γνωρίζει κανείς, κρύβεται μαζί με τον άντρα της στο σπίτι τους στο Κωλονάκι αφού το κράτος με την αγριότητά του μέσω της αστυνομίας τον κυνηγάει σαν αρχηγό της οργάνωσης. Άλλωστε αυτό κάνει σε όλους τους επαγγελματίες. Όποιος πάει να προκόψει σε αυτή τη χώρα αμέσως γίνεται κυνηγημένος - βλέπουμε καθημερινά παρόμοια φαινόμενα.

Ακολουθεί η αποκαλυπτική συνέντευξη στον Παύλο Φαντασιακό:

-Χαίρεται
-Γεια σας κύριε Παύλο

-Από που να αρχίσουμε; Πως είναι να είστε παντρεμένη με τον αρχηγό της "Σέχτας";
-Μακάρι κύριε Παύλο μου να ήμουν παντρεμένη, αλλά δεν είμαστε παντρεμένοι επίσημα, το κράτος δεν μας αφήνει, μας βάζει εμπόδια. Ο σύζυγός μου είναι κυνηγημένος και μαζί του κρύβομαι κι εγώ. Δεν μπορούμε ούτε από το σπίτι να βγούμε. Ξέρετε, είναι απίστευτη η αγριότητα της πολιτείας προς τους νέους σήμερα. Ο σύζυγός μου βρίσκεται στα πρώτα βήματα της καριέρας του και αν δεν τον αφήσουν να πετύχει δεν θα καταφέρουμε να παντρευτούμε επίσημα και να κάνουμε οικογένεια.

-Είναι γνωστή η αγριότητα του κράτους αλλά μπορούμε όλοι μαζί να παλέψουμε για να δοθεί ένα τέλος σε αυτή την κατάσταση...
-Αυτό λέει και ο άντρας μου αλλά εγώ προσωπικά δεν το πιστεύω και να σας εξηγήσω γιατί. Για περισσότερο από ένα χρόνο έκανε διάφορα μαθήματα για να χρησιμοποιεί βόμβες και όπλα, γιατί ξέρετε είμαστε σύγχρονοι άνθρωποι και ο ίδιος πιστεύει στη δια βίου μάθηση. Τώρα, λοιπόν, κατάφερε με πολύ κόπο να κάνει μια επιτυχημένη επίθεση και δέχεται λάσπη από όλους. Ε, δεν είναι σωστό αυτό. Η ζήλια των νεο-Ελλήνων και το ρουσφετολογικό κράτος, όπου οι άξιοι είναι πάντα οι χαμένοι, δεν θα σταματήσουν ποτέ.

-Η ζωή σας αυτό το διάστημα πως κυλάει;
-Η κατάσταση είναι αφόρητη, ο σύζυγός μου διάβαζε όλη τη μέρα τα μπλογκ. Εχει και ο ίδιος ένα αλλά δεν έχει επισκέψεις. Να μην σας τα πολύ λέω, το τρωκτικό το είχε σαν αρχική σελίδα όταν άνοιγε το πρόγραμμα, όπως όλοι οι φανατικοί αναγνώστες, και μόλις έγραφε μια επαναστατική ανάρτηση την έστελνε εκεί, να βάλουν ένα λινκ για το μπλογκ του, να ανέβει η επισκεψιμότητα, να μαζευτεί κόσμος, να γίνει η επανάσταση. Οι αλήτες, όμως, δεν του έβαζαν λίνκ, εξοργίστηκε όταν αντιλήφθηκε ότι ήταν συστημικό μπλογκ, και προχώρησε στην επίθεση. Όμως από τότε, κύριε Παύλο μου, τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Το τρωκτικό έκλεισε και δεν ξέρει τι να διαβάσει στο ίντερνετ. Πλέον δεν ενημερώνεται καθόλου. Εχει παρατήσει και το δικό του μπλογκ και παίζει διάφορα βιντεοπαιχνίδια με όπλα που του αρέσουν.

-Τουλάχιστον η μεταξύ σας σχέση είναι καλή;
-Η σχέση μας περνάει μια κρίσιμη φάση αφού κι εγώ κύριε Παύλο μου δεν ξέρω πόσο θα αντέξω αυτή την κατάσταση. Δεν θα είμαι νέα για πάντα ώστε να περιμένω...

-Περιμένετε να παντρευτείτε και να κάνετε παιδιά...
-Όχι, περιμένω να γίνει η επανάσταση.

-Εσείς τι δουλειά κάνετε, αν επιτρέπεται;
-Εγώ, οικιακά...

-Δηλαδή;
-Εχω αναλάβει τα οικιακά της οργάνωσης, είμαι η οικονόμος της γιάφκας. Αφήστε τα... κι αυτό το επάγγελμα τείνει να εξαφανιστεί. Έχουν μείνει ελάχιστες γιάφκες και όλοι οι συνάδελφοι είναι στην ανεργία.

-Δυστυχώς επηρεάζει όλο τον κόσμο η ανεργία. Εσείς την αντιμετωπίζετε όμως...
-Ναι εμείς ευτυχώς είχαμε κάποιο μικρό κομπόδεμα και το επενδύσαμε· αγοράσαμε όπλα και σφαίρες.

-Φαντάζομαι σαν υπεύθυνη εσείς πετύχατε αυτή την επένδυση...
-Ναι, βέβαια· μολονότι εμείς δεν ενδιαφερόμαστε για την οικονομική κρίση, το ΔΝΤ και όλα αυτά που λένε οι δημοσιογράφοι στις ειδήσεις. Τα προβλήματα της Ελλάδας βρίσκονται αλλού.

-Δηλαδή σύμφωνα με το σκεπτικό σας, αναρωτιέμαι, ποιον έχετε επόμενο στόχο;
-Οπως σας είπα νωρίτερα μας ενοχλεί η ζήλια των νεο-Ελλήνων, οπότε θα αρχίσουμε να τους σκοτώνουμε όλους έναν-έναν. Άλλωστε σκοπός μας είναι η επανάσταση. Όσοι δεν την επιθυμούν γιατί να ζήσουν;

-Να κλείσουμε τη συνέντευξη με λίγα λόγια από εσάς για το σύζυγό σας;
-Ναι αν και δεν έχω να πω πολλά. Ο άντρας μου είναι ένας καριερίστας, βάζει τη δουλειά πάνω απ΄όλα. Μου έχει εξομολογηθεί ότι έχει σκεφτεί πολλές φορές να τα παρατήσει αλλά η ιδέα της επανάστασης και της δια βίου αεργίας τον κράτησαν στη σκληρή δουλειά.

-Ευχαριστώ πολύ για τη συζήτηση...
-Κι εγώ ευχαριστώ.

0 σχόλια »

Δημοσίευση σχολίου

Όποιος ενοχλείται από σχόλιο αναγνώστη να επικοινωνήσει μαζί μας στο bang-gr@hotmail.com. Αν και δεν έχουμε ευθύνη για κάτι που έγραψε ένας ανώνυμος χρήστης θα προσπαθήσουμε να λύσουμε το πρόβλημα.